امروز: ۱۴۰۳ شنبه ۱ دي


تلفاکس:   ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏041-33254533
موقعيت شما: صفحه اصلي :: محصولات و خدمات :: آرشیو

آرشیو

آرشیو اسناد و مدارک
هدف اصلی نرم افزار آرشیو ایجاد سیستمی خودکار با قابلیت نگهداری اسناد و مدارک سازمان می باشد .
این نرم افزار علاوه بر نگهداری اطلاعات امکان جستجو و بازیابی اسناد و مدارک را به ساده ترین شکل ممکن و کوتاهترین زملن فراهم می آورد ازجمله  مهمترین اهداف دیگر این نرم افزار به موراد زیر می توان اشاره نمود:
-    افزایش کارایی سازمان در مدیریت و دسترسی به اطلاعات مورد نیاز
-    کاهش هزینه های نگهداری، بایگانی و مدیریت اطلاعات
-    رد و بدل سریع، مطمئن و آسان اطلاعات الکترونیکی، اسناد و مدارک در سطوح مختلف
-    کاهش نیاز به انتقال فیزیکی اسناد و مدارک
-    بهبود عملکرد نظارتی مدیریت
-    بهبود ایمنی و امنیت اسناد و مدارک سازمان

مزایای نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه
-    دینامیک بودن کامل نرم افزار
-    کاربری آسان نرم افزار
-    استفاده از بانک اطلاعات مرکزی و پروتکل استاندارد نقل و انتقال اطلاعات میان تمامی سیستم ها
-    قابلیت نگهداری حجم بالای اطلاعات در سازمان های بزرگ
-    سادگی ورود و بازیابی اطلاعات
-    استفاده از ابزار های قدرتمند و استاندارد در پیاده سازی نرم افزار
-    سرعت و دقت بالا در مدیریت و بازیابی اطلاعات
-    پشتیبانی انواع اسناد و مدارک سازمانی
-    قابلیت ارتباط با نرم افزار word
-    دسترسی سریع و آسان به اطلاعات وارد شده
-    قابلیت نگهداری اسناد به طور متمرکز، نیمه متمرکز و غیر متمرکز

مشخصات سیستم
-    امکان تعریف انواع مختلف مدارک اسناد و اطلاعات
-    قابلیت پشتیبانی و نمایش انواع اطلاعات موجود از قبیل اطلاعات متنی، ابر متنی، گرافیکی،  صوتی و تصویری
-    امکان گروه بندی اطلاعات و فیلدهای اطلاعاتی
-    قابلیت تعریف اطلاعات بدون محدودیت از لحاظ حجم و تعداد
-    امکان تعریف ضمائم برای تمامی مدارک
-    ویرایش مدارک متنی بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی از قبیل word
-    قابلیت کار با انواع اطلاعات ذخیره شده بدون نیاز به نرم افزار های جانبی
-    سیستم تعریف دینامیکی مشخصات و نمایه های سند
-    سیستم پیشرفته طراحی گزارش با قابلیت فیلتر گذاری دینامیک و انتخاب فیلدها و ذخیره گزارش ها
-    قابلیت تکمیل اتوماتیک اسناد متنی مبتنی بر word
-    سیستم جستجوی پیشرفته متنی
-    سیستم داخلی Indexing به منظور افزایش سرعت جستجو در حجم بالای اطلاعات
-    امکان تعریف سطوح مختلف امنیتی برای کاربران مختلف سیستم
-    تهیه کپی پشتیبان به صورت خودکار، نیمه خودکار و دستی
-    قابلیت اتصال به انواع Scanner و دوربین های دیجیتال برای تصویربرداری از اسناد و پیوست های آن ها
-    قابلیت ارسال و ذخیره اطلاعات و گزارش ها با فرمت Pdf جهت انتشاراطلاعات
-    رابط کاربر چند مرحله ای wizard به منظور سادگی در گزارش
-    امکان گزارش گیری از یک سند هم نوع و چندین سند از انواع مختلف
-    قابلیت گزارش گیری دینامیک جهت دریافت تمامی اطلاعات مورد نیاز
-    ایجاد گزارش های مختلف مورد نیاز توسط کاربر
-    ذخیره قابلیت های گزارش جهت استفاده های آتی
-    امکان تعریف گزارش های پارامتریک
-    انتخاب نمایه های خروجی اسناد و مدارک به منظور نمایش در گزارش
-    قابلیت استفاده از جستجوی ترکیبی در  محدود کردن اطلاعات خروجی
-    قابلیت ارسال (Export) و ذخیره گزارش ها به فرمت pdf جهت ارسال از طریق شبکه e-mail  و ....

مشخصات فنی
-    سیستم گزارش گیری :Crystal Reports 9.2
-    سیستم مدیریت پایگاه داده ها  SQL Server 2000:
-    پشتیبانی از استاندارد Unicod جهت نمایش صحیح و نقل و انتقال اطلاعات فارسی
-    امکان کارکرد به صورت تک کاربره و تحت شبکه
-    امکان دسترسی به چندین سرویس دهنده مختلف در نقاط مختلف تخصصی به هر دسته از اطلاعات

تماس با ما

شرکت تدکار آذر
آدرس: تبریز، چایکنار، روبروی پمپ بنزین، برج ارک، طبقه 2، واحد B

ایمیل: info@TadkarAzar.ir

تلفن: ‏‏‏‏‏‏‏‏041-33254401

‏‏‏‏‏‏‏‏041-33254402

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏041-33254533

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏